Pomoc - FAQ
- W jakim czasie otrzymam przesyłkę?
Twoją przesyłkę pakujemy dla Ciebie do 3 dni roboczych od zakupu i otrzymania płatności lub uzyskaniu informacji, że wybrałeś formę za pobraniem. Następnie należy doliczyć od 1-2 dni na dowiezienie przesyłki do Ciebie przewoźnikowi i jej doręczenie. Czas dostarczenia Twoich zakupów może ulec wydłużeniu w okresach okołoświątecznych lub innych pojawiających się okoliczności w kraju lub na świecie.
- Chcę zakupić większą ilość. Co mogę zrobić i czy mogę liczyć na rabat?
Kiedy planujesz większy zakup napisz do nas przed złożeniem zamówienia na adres e-mail:
kontakt@todobryplan.pl lub skontaktuj się pod nr. tel.: 504 917 535
Otrzymasz od nas specjalną ofertę.
- Jak mogę się dowiedzieć kiedy niedostępny w danym momencie produkt, który mnie interesuje będzie ponownie w sprzedaży?
W celu uzyskania informacji o dostępności integrującego Cię produktu napisz do nas na adres: kontakt@todobryplan.pl
Wyślemy do Ciebie maila z powiadomieniem.
- Czy można złożyć zamówienie telefonicznie?
Oczywiście. Czekamy na Twoje zamówienie pod numerem: 504 917 535
- Czy wysyłacie przesyłki za granicę?
Oczywiście. W trakcie zakupu podaj swój adres za granicą.
- Moja przesyłka dojechała do mnie uszkodzona, co mogę robić?
Prosimy o stworzenie protokołu szkody i kontakt z naszym sklepem pod adresem: kontakt@todobryplan.pl lub skontaktuj się pod nr. tel.: 504 917 535