Jak złożyć zamówienie?
Krok po Kroku
SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ
- DODAJ PRODUKTY DO KOSZYKA
Znajdź w sklepie To Dobry Plan interesujące Cię produkty lub wyszukaj produkty przeglądając kategorie produktów lub korzystając z wyszukiwarki i kliknij przycisk "DODAJ DO KOSZYKA". Produkt zostanie automatycznie dodany i będzie widoczny przy ikonie koszyka w prawym górnym rogu strony.
- ZREALIZUJ ZAMÓWIENIE
Twój koszyk sklepowy jest dla Ciebie, aby przechowywać Twoje zakupy do momentu "podejścia do kasy", czyli do momentu finalizacji zamówienia w naszym sklepie. Każdy wybrany przez ciebie produkt, który chcesz kupić należy włożyć do twojego koszka. Zawartość Twojego koszyka możesz w każdej chwili modyfikować / produkt możesz usunąć z koszyka klikając w polu „Usuń” lub zwiększyć lub zmniejszyć poprzez kliknięcie pola ilość/ lub jeśli w Twoim koszyku brakuje jakiegoś produktu, możesz wrócić i kontynuować zakupy, aż do momentu, kiedy zdecydujesz się swoje zakupy sfinalizować.
- WYBIERZ SPOSÓB DOSTAWY
W kolejnym kroku wybierz sposób dostawy. Mogą to być Kurier DPD lub Paczkomaty InPost. Po wyświetleniu się okienka z wyborem punktu odbioru – wybierz ten, który będzie dla ciebie najbardziej dogodny.
- WYBIERZ SPOSÓB, W JAKI CHCESZ DOKONAĆ ZAKUPÓW
Zanim podasz swoje dane do wysyłki zaloguj się za pomocą opcji "Mam już konto" jeśli już posiadasz konto w naszym sklepie. Jeśli jesteś nowym klientem zarejestruj się lub zrób zakupy jako klient niezarejestrowany. Następnie poprosimy cię wypełnienie niezbędnych do realizacji Twojego zamówienia.
- WYBIERZ SPOSÓB PŁATNOŚCI
W następnym kroku wybierz sposób, w jaki chcesz dokonać płatności za swoje zamówienie. Możesz wybrać: szybki przelew internetowy (Przelewy24), płatność kartą kredytową, tradycyjnym przelewem bankowym lub w systemie PayPal.
- ZREALIZUJ ZAMÓWIENIE
Kiedy już wybierzesz metodę dostawy i płatności, zapoznaj się i zaakceptuj regulamin naszego sklepu i kliknij „REALIZACJA ZAKUPU”. W przypadku wybrania formy płatności "Przelewy 24" pojawi się przycisk, który przekieruje Cię na stronę wybranego przez Ciebie banku w celu dokonania płatności.
- PODSUMOWANIE ZAMÓWIENIA
Ostatnim etapem twojego zamówienia będzie otrzymanie jego numeru, które otrzymasz także na podany przez ciebie adres e-mailowy. Jeśli wybrałeś tradycyjny przelew płatności, otrzymasz także numer konta i dane do przelewu. W przypadku pytań, dzwoń pod nr 504 917 535 lub pisz na adres: kontakt@todobryplan.pl
- RADOSNE OCZEKIWANIE
Teraz pozostało Ci oczekiwanie na Twoją przesyłkę lub kuriera, który zastuka do Twoich drzwi, a potem cieszenie się i owocne korzystanie z wybranych przez Ciebie produktów.
My je z miłością zapakujemy i wyślemy do Ciebie.