
Jako coach towarzyszę w podróży młodym przedsiębiorcom w rozwijaniu ich biznesów. Inspiruję do osiągania wyższego poziomu kreatywności biznesowej a jednocześnie stabilizacji finansowej. Wspieram także managerów w rozwoju ich kluczowych kompetencji.
COACHING JEST DLA CIEBIE JEŚLI:
Odczuwasz brak równowagi pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym.
Chcesz od życia więcej.
Stoisz przed trudnym dylematem, decyzją.
Chcesz osiągnąć ważny dla Ciebie cel, ale coś nie pozwala Ci go realizować.
Czujesz, że czegoś brakuje Ci w życiu.
Chcesz żyć pełniej, szczęśliwiej, zdrowiej, spokojniej.
Czujesz, że coś w Twoim życiu jest nie tak, ale nie wiesz co.
Chcesz zwiększyć pewność siebie.
Chcesz odkryć swoje mocne strony, talenty oraz obudzić swój potencjał.
Chcesz odnaleźć swoją motywację.
Coaching opiera się na przekonaniu, że to Klient ponosi ostateczną odpowiedzialność za swoje życie i osiągane rezultaty. Jeżeli uznajemy, że jesteśmy za coś odpowiedzialni, oznacza to również, że mamy na to wpływ i możemy to zmienić.
Whitworth Laura, Kimsey-House Karen, Kimsey-House Henry, Sandahl Phillip,
Coaching koaktywny, Oficyna a Wolters Kluwer Business, 2010
Coaching jest obecnością, słuchaniem, pytaniem i rozmową w warunkach opartych o szacunek, otwartość, zaufanie i szczerość. W najczęściej stosowanej formie, coaching to rozmowa dwóch osób: coacha i klienta. Takie spotkanie jest nazywane sesją i może trwać od jednej do kilku godzin. Coach w procesie coachingu stosuje całą gamę narzędzi, pytań które wspierają Cię w realizacji celów i osiąganiu wyznaczonych i ściśle określonych efektów. W proces coachingowy wpisane są także zadania w trakcie i pomiędzy sesjami, które przybliżają Cię do celu. Razem ze mną ustalisz cel oraz oczekiwane efekty pracy. Będę Cię wspierać, abyś dostrzegł nowe możliwości, rozwiązania i swój potencjał.
Coaching nie jest doradztwem, ale przyjaznym towarzyszeniem i kibicowaniem w zmianie. To Ty Jesteś odpowiedzialny za zmiany, ale ja będę Ci w nich towarzyszyć i wspierać. Moją najważniejszą zasadą w coachingu jest pełna akceptacja klienta, szacunek oraz elastyczność w pracy z nim.